Bl0g aku,,, Suke aty aku lhaa nk watt pee...aw0kkk tuu diamm jee ehhhh..!!
:p


















"Whatever You Are,




Be A Good One"













Friday 27 April 2012

Goodbye My Friends...

Assalamualaikum,,,

skarang ni aku dh tak skola kat smka pedas lagi.ade masalah yg x dpat dielakkan...pindah masuk smk seri pagi balik.tapi,hati aku berat sangat nk tinggalkan skola tu.mungkin aku dah mule sayangkan sume kawankawan aku kat sane.ye lhaa, dh ade member rapat kat sane. mauk sini dh kene cari member baru.pastu,bukannye boleh pilih sbarang orang. maklumlah,macammacam perangai ade kat sini.aku amek kesempatan ni nak post gamba kawankawan aku yg aku rindu n sayang sangatsangat....

*rindu bukan teman*


tengok lahh, ape diorang sanggup buat untuk aku,,
*terharuuuu*

comel kan ? aku taktau lah cmne dea jadi anys 'tot tot'.

yang lenlaen tuu nnti aku post lagi..ni jee yg smpat upload-kan.
hopefully,deorang sume takkan lupekan aku walaupn aku tak tinggalkan ape2 bekas tangan untuk deorang kat sane....
:'(







No comments:

Post a Comment