Bl0g aku,,, Suke aty aku lhaa nk watt pee...aw0kkk tuu diamm jee ehhhh..!!
:p


















"Whatever You Are,




Be A Good One"













Friday 16 December 2011

                                                 #11 THINGS 'BOUT ME#                                            
>suke sakat orang lain... *w/pun kadang2 tak jadi*
> kalau aku sukekan seseorang tu,,, aku akan perhatikan dia dari jauh...
> aku suke gile gelakkan orang kalau buat lawak tak jadi..!!
> okey, ni realiti... ---> aku seorang yg pendek ... oppsss..! salah2... aku rendah je...
> kawan baek aku dunia dan akhirat ialah..jengjengjeng...*SAPE2 YG TGH BACA BLOG AKU NIHH...!! [ itu hakikat]
> aku suke makan nasi goreng cina... * bukan orang cina yg goreng*
>haha ..!! aku suke baca LAWAK KAMPUS..!! suke watak dlam tu...especially,, 'budak pelik' tu..
> aku suka gila2 kat TAYLOR SWIFT...!!
>kat rumah, aku kena buli nan adik2 aku yg laenn...huahuahua....!! :'(
>aku akan buat ape saje kerja rumah semata mata nak bukak fb sampai malam...~
#betul2 nihh..taktipuuuuu..!
> kawan2 kat hostel still panggil aku dengan nama 'TASHORT'  !!
#inimemangrealiti...!!

>Cass's Killer Questions<
1. Kalau anda org Islam maka tulis Rukun Islam
> mengucap 2 kalimah syadah
>menunaikan solat lima waktu sehari semalam
>berpuasa di bulan Ramadhan
>membayar zakat
>menunaikan haji jika berkemampuan
2. Apakah pengalaman anda yang paling memalukan?
> pada suatu hari, aku sedang menonton tv di sebuah restoran. Dek kerana nasi goreng yg dihidangkan terlalu enak, aku makan dengan 'tekunnya'. Tiba tiba,....bla......bla..........bla..........bla.....bla.....dan.....BEGITULAH 'FLASHBACK' NYA...
#malugilakott....~
3.Game apa yang anda paling suka?
>mane2 online games yg menarik....selalunya, aku main game 'stickman' yg tak mati2 tu...
#adetaktiknakmenangtak..??
4.Siapakah cinta pertama anda?
>cinta pertama..?? ermmm,,, someone yg aku tak tau nama dia...~
5. Nyatakan alahan anda.
>(!) KUCING (!)
6.Pernah tak anda mencederakan atau tercederakan seseorang sampai berdarah?
>rase2 nya,,, ade lah kott.. tapi, tak ingat siapa...
7.Apakah pendapat anda tentang Kiamat 2012? Percaya? Tahyul?
>KIAMAT RAHSIA ALLAH S.W.T.
#ade beli mastika tak baru2 ni..??* keluaran JAN 2012* kalau ade, bace.....~
8.Adakah anda menutup aurat kalau keluar rumah? 
> tutup... selagi aku boleh tutup, aku tutup... daripada tertutup sampai bila2..kan..??
9.Kalau anda pergi shopping, kedai apa yang anda pergi dulu?
> KASUT..!!
10.Ada ke orang benci awak?
> ada je... satu dorm lagi haa....!! 
#akumanusiabiasa...takperfect... :'(
11. Tulis salah satu rahsia besar awak
> hanya kawan2 sekolah rendah je tau sikap aku sebenarnye macam mana... nampak je kecikkk...tapi... 'KASAR' lah jugak kott..!!
*jGN BGTAU ORG LAIN...(!)
to cassandra..>>> TrImAs !!

No comments:

Post a Comment