Bl0g aku,,, Suke aty aku lhaa nk watt pee...aw0kkk tuu diamm jee ehhhh..!!
:p


















"Whatever You Are,




Be A Good One"













Wednesday 14 December 2011

Killing Game ..!!

okay,,, firstly---> Assalamualaikum...
ok,now i will try to answer some questions from miezan lieyna ... hmm,,
#dieaknmemekakselagiakutakjawab !

1) apakah anda akan lakukan ketika anda bosan?huraikan kenapa buat bende tu
# aku akan record lagu dalam phone or lappy aq byk2 smpai aq dh hilang kebosanan yg melanda..! kenapa..? sebab aku bosannnnn larhh..!!!

2)kalau anda suka seseorang tu, apa yang akan anda lakukan?
# jujur nihh..aku akan add dia dlm fb. then, aku takkan penah chat ngan dia and pastu aku akan remove dia balik bila aku rasa aku tlah dikecewakan...hmm..??
oke lah tuh...JUJUR kott..~

3)kalau anda dikahwin paksa, apaka yang anda akan  lakukan?bantah atau teruskan tanpa sebarang kata
#hmm..yang ni memang killin' aku btull..!! aku akan teruskan kott...sebab kalau aku bantah nanti jadi anak derhaka pulakk...adeshhh !!

4)pernahkah anda terfikir untuk kembali ke zman kanak kanak? beri sebab
#hmm..aku selau terpikir macam tu...sebab zaman kanak2 aku memang best !! muahaha !!

5)anda benci seorang budak lelaki itu,pada suatu hari , dia merayu untuk bercouple dengan anda. apa yang anda akan lakukan?
#aku akan maki hamun dia depan org ramai then tolak permintaan dia bercouple dengan aku...sebab aku memamg........MEAN GIRL !! yeahh!! :p

6)azam anda apa untuk tahun hadapan
#aku nak belajar btul2.. and kelas 3 Ar Razi menjadi impian aku...hhuhu !! ~amiiinn !~

7)pernah merajuk dengan parents anda? kenapa?
# penah lahh kott.. coz aku tak dapat bukak fb agak ehh..muahaha...!!

8)jika anda menjadi kartun, kartun apa yang hendak anda jadi? sebab?
#aku nak jadi Yaya dalam Boboiboy...sebab dia still comell walaupun biskut dia tak sedap...kihkihkih !!

9)anda pernah bercinta?seronok tak
#wehh..mmg killin' soalan yg nih..hmm..pnah lha kott..tapi, aku dengan dia je yang tau...kalau orang lain pon tau, tu bukan cinta aku beb...
*JUJUR nihhh...!

10)apakah kelemahan anda? dan apakah kelebihan anda?
#kelemahan aku ialah......ermm...pendek ! ye ...
#kelebihan pulak, ermm...pendek jugaakk !! sebab pendek adalah anugerah Allah...means...ada kelemahan dan jugak kelebihan..hehehe..

11)anda rasa,bila anda sudah besar,boleh ke anda menjaga mak ayah anda seperti mak ayah anda menjaga anda sewaktu kecik?
#insya-Allah,,,akan aku usahakan sebab memang banyak pengorbanan yang mereka telah lakukan demi aku dan adik beradik aku yang lain...kalau diorang tak ada...aku pon takde tauu !!


#okeylha...mmg killing jari aku menaip killing questions from miezan nihh..haaiihh !!and sume tuhh..aku jawab secara JUJUR taww !!


to miezan---> ARIGATO GOZAIMASHTA !! :D

2 comments: